Vattenpipa & Långkalsonger...

Hade en verkligen knäpp natt... satt här hemma först o små deppa för inte "my love" kommer... men vid 23:30 sådär så kommer hans bror in på msn o märker detta att jag är små deppig... så vi träffas här utanför o drar upp till Ekön där deras släktingar bor... ojoj va nervös man var, man han lova att vi INTE skulle gå in... men OJ rätt som det är så sitter Karin där inne i soffan med "my love" o alla släktingar runt omkring... fråga efter fråga kom... OJOJ va nervös man var... sen skulle man få saft *mumla lite för mej själv att jag inte ville* men va ju bara o taemot o se allmänt glad ut... hahaha... sen skulle gubbarna (aaaa nu menar jag det, för dom va ca 7 st) ut o röka vattenpipa på ballkongen o JAG skulle med... näää tack sa jag då... en av dom gubbarna sprang runt i långkalsonger *fniss* så lite små kul ut.

Men iaf runt 01:30 ca så drog vi oss hemåt... O "my love" följde med in ett tag o pussades lite *fniss*
Men han skulle upp till skolan o jag va skit trött så va bara sängen sen...
Kul att man fick komma in till dom iaf :P ska förmodligen leka lärare åt hans moster hihi hur nu det ska gå märks ju... :P

Nu har man fullt upp med tvätten här...

men hoppas alla andra har det bra... O att Lillan kryar på sej!!

puss

Kommentarer
Postat av: Jozzzan

hihi vattenpipa som är så gott :D

2008-09-26 @ 16:53:05
URL: http://jucismacker.blogg.se/
Postat av: Jozzan

Vi har ju vanlig smaksatt tobak i, typ med äpple smak eller jordgubb eller något gott. Vet ju inte vad dem röker men hihi :D

2008-09-26 @ 17:43:12
URL: http://jucismacker.blogg.se/
Postat av: Katja

Haha..kan se dem där gubbarna framför mig i långkalsongerna;) Puss

2008-09-26 @ 19:20:57
URL: http://www.nogg.se/AStarIsBorn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0