suck...

Igår hade vi lite fest här hemma... Lena va här :) o så några killkompisar... va massa folk ute igår, men shit nu pallar jag inte hur alla lördag kvällar slutar.. orkar inte med det mer nu, suraminer o nån tår.. inte därför jag går ut ju!!!! Går ju för att ha kul o skratta o dansa med mina vänner.. så nu tänker jag nog vara hemma ett tag framför över, men lovar ju inget, men blir nog förmodligen så!!
flippa ur totalt igår o det känns inget kul... tappa t.o.m ett armband.. inte likt mej alls :(
Varför ska man vara sååå jäkla mesig o inte våga gå ut utan att dricka en massa????!!!!!

Skit fint väder ute ju!! Vill gå ut men orkar inte ta mej till dörren... suck suck...

tänkte bjuda på en bild från gårdagen... Lena o jag hitta Sandra på toan så va ju tvungen o ta ett kort då :P
Lite suddigt dock... men men



PUSS PUSS <3

Kommentarer
Postat av: Jozzan

Usch vad var det för sorgensheter som hände igår då?

2008-09-28 @ 17:45:57
URL: http://jucismacker.blogg.se/
Postat av: Linda

ja vi hade jätte kul!! lite solbränd blev jag men vi hade halvdåligt väder några dagar oxå:(

Kram

2008-09-29 @ 15:27:00
URL: http://misskitten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0