Saknaden är enorm!!

Jag saknar dej såååå enormt mycket just nu Jakob så ord kan inte beskriva!!! Inte saknaden efter din kärlek, utan efter just DEJ som människa, du va min bästa vän, kunde prata med dej om ALLT!!! Vi hitta jämt på roliga saker att göra tillsammans... men just nu är det bara ett stort svart hål efter dej... SNÄLLA kom tillbaka till mej om så bara för EN dag så vi får uppleva det vi gjorde, jag vet att du saknar mej oxå, det sa du senast i veckan som var, vad håller dej tillbaka från att åka????????
Jag vet att du är rädd för att få känslor tillbaka, men är INGET hinder från att besöka sin bästa vän!!! Eller??? OM nu dom känslorna skulle dyka upp, jaa då får vi ta reda på mer om det DÅ!!



Kommentarer
Postat av: Katja

Va fint snyft Hoppas ni kan ses en dag! Puss

2008-09-02 @ 18:29:15
URL: http://missbunny.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack så mkt!! jag hoppas jag klarar teorin!! Just det vad gör du i helgen? jag är grymt party sugen hihi. kram

2008-09-02 @ 20:37:36
URL: http://misskitten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0