Sååå kul o se dej :D

Gick iväg till stan runt sådär 11 idag... ringde Katja min trogna vän som följde med (i tele) :)
Va tvungen att köpa en refil till min Feeliway (är för att min kisse ska lugna ner sej o sluta kisse inne), håller nu tummarna att det ska hjälpa lika bra som förra gången!!!

Sen vidare in på östenssons, men vände o gick ut igen hehe.. sen vidare ner till Lindex, där dök Camilla upp så då gjorde vi sällskap ett tag där.. kolla efter regnställ till hennes äldsta son, hitta några bra, men vet inte riktigt vad hon fastna för... sen när vi kom ut från Kappahl så där går hon... Aaaa Desse min gamla vän :D wie blev en stor kram o massa prat, Camilla gick hemåt eller till maxi vet inte vad hon valde hehe... men vi gick iaf till ströget o tog en fika, sist jag träffa henne så skulle hon flytta från Karlstad till Norrköping, o hennes son låg i vagnen o va söt, men nu va grabben 2 år redan o prata på som sjutton.. wie va tiden går, hon bor här istan igen... så nu blir det att umgås!!
Vi gick vidare till lekparken så lillen fick busa av sej lite, sen vidare hem till mej för att span in läget :) dom stanna ett bra tag o vi fick igen mycket av våran förlorade tid där. *kul kul*


så nu sitter jag här o är helt galet slut efter dagen... men va himla trevligt iaf! Väntar på att min fiskgratäng ska bli klar nån gång... *knurr knurr*

Puss puss <3

Kommentarer
Postat av: Katja

wiee..där ser du;) Du fick ut mkt gott av att du gick till stan idag endå:) Puss

2008-09-03 @ 18:57:57
URL: http://missbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0