Musik & Dans & Sjunga <3

Ja idag blir det nog bara lugnt o skönt... kanske går ut o går en sväng.. men märks då, orka planera allt här i livet NÄÄÄ *orka*

hade lite egen tid igår eller hur man säger... skruba kroppen o plocka ögonbryn o gjorde ansiktsmask, men urk nej inte den igen ALDRIG köpt något nytt dom fått in på Ica Maxi, men guuuu va det sved o gjorde ont i ansiktet, kan ju inte vara något bra då inte!!!
Nää får bli att gå till HM o köpa det gamla vanliga hehe

Idag blir det att sjunga lite så man får tebax sin röst igen.... aaa vet aldrig sagt det  förut... men jag älskar o sjunga o gör det nästan så gott som varje dag!! Men nu har det inte blivit på läääänge så fram med dom bra skivorna!! Har sjungit sen jag va liten, kan inte sluta, vill verkligen lära mej detta på "riktigt"!! 
Min mamma brukade stå utanför min dörr när jag bodde hemma o tjuvlyssna för hon visste att jag hata när nån lyssna.. eller hata är inte riktigt rätt, jag är en blyg tjej o vågar inte sjunga när jag vet att nån hör mej hahaha
Funderar även på att börja på Salsakurs, ska börja en här istan.. är riktigt riktigt sugen, men gå ensam vet i sjutton.. hmm... Älskar ju Musik, dansa o sjunga!!!




PUSS PUSS på er sötnosar!!! <3<3<3 


Kommentarer
Postat av: Katja

Jo, det blir ju att åka till Motala snart, kan vi ses oxå;) Puss

2008-09-02 @ 12:54:01
URL: http://missbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0