Morgonstund har guld i mun....

aaa dom säger det.... men vet i sjutton ibland alltså... har varit febrig nu några kvällar o haft ont i mitt ansikte på vänstersida bara.. ont ut i örat oxå, men inget sådär mega allvarlig ändå tycker jag, men haft så ont i huvet o då bara på vänstersida oxå, sen har mitt ansikte typ domnat bort på samma sida oxå o det är lite läskigt, så kl 11:30 idag ska jag vara på Vårdcentralen får jag se vad dom ska göra eller inte göra. Skriver mer om det sen... måste ju vara hemma till 12 då min tvättid börjar!! *stress*

men förövrigt så mår jag OK!



lekte lite igår, men inte nöjd med ögonen.. *hehe* Passar ändå rätt bra i långt mörkt hår va??

Puss puss <3

Kommentarer
Postat av: mousuo hassan

Fan var snyg

2008-09-05 @ 13:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0