Idol snart då...

Idag har jag varit hos mamma en sväng mitt på dan o ätit mat o rabarberpaj *mums* morfar va oxå där... trevligt o träffa han oxå. :)

Sen for jag hem igen o börja städa hela lägenhet, stor städa idag... guuu va skönt, så nu är det rent o skönt här hemma o jag är nyduschad o sängen ren bäddad för natten :D *såååå gött*

Nisse & Lisa ligger här på sängen o bara njuter av rena lakan :) sååå mysigt o se dom!! mina små älsklingar!! <3

Nähe nu ska jag sätta på TV:n för första gången idag o kolla på Idol :)

Puss puss på er mina små sötisar


  
Lillan när dom va här sist :) så söt man kan vara, helt inne i TV:n

 
Såhär gött sov mina små bebisar i Jasmines säng när dom va här :P



Måste ju bjuda lite på sej själv oxå, mamma o jag som flummar på vägen hem från norrköping i Tisdags :P

Kommentarer
Postat av: Katja

Kissarna saknar nog sin säng tror jag;) Puss

2008-09-26 @ 10:48:51
URL: http://www.nogg.se/AStarIsBorn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0