Harrys igår...

Igår kväll vid 19 drog jag iväg till Väster på lite förfest, förfesten va hos Lanka...hennes granne kom ner oxå, va en härlig tjej :) kunde prata arabiska oxå mitt i allt.. visst blev man chockad, inte varje dag man hör en hel svensk prata det.
O så kom det en tjej till, oxå en trevlig tjej... Lena kom t.o.m ner en sväng för att göra oss sällskap så det va himla trevligt!! Synd nog så följde hon inte med oss ut, o Camilla lyckades inte få tag i nån barnvakt :(
Jag har ingen aning om vad klockan va när vi tog taxi till stan... men till Harrys kom jag o hade skit kul där med! Träffa ju "my love" där oxå såklart, o han blir alltid lika glad när han får se mej *hehe*  Så blev massa dansande med han o hans bröder.. o deras vänner oxå... tror nog jag dansa med hela Harrys igår *haha* Jozzan kom t.o.m o dansa... JOZZAN på harrys... aaa sant! Kul iaf att folk kan ändra sej, man kan ju ha kul där, eller hur Jozzan?!!! ;)

Fick t.o.m en liten kärleks förklaring igår *fniss* men det tar jag inte här inne!! ;)

Har käkat pizza med min bror oxå... men till vilken nytta vet jag inte... blev helt kallsvettig o fick gå o kräkas efteråt :( men åt ju knappt inget av den, så finns ju senare om man skulle känna sej sugen.

"my love" skulle antagligen dyka upp ikväll o kolla på film, men sånt märks ju.. jag ska iaf se "ensam mamma söker" ikväll!! Premiär!! :D himla bra program, eller var det sist iaf, hoppas denna säsong är lika bra.

Puss puss på er pussgurkor <3<3 

Kommentarer
Postat av: Katja

Jaaaaa..de får man ju inte missa;) Hoppas du får en trevlig kväll!! Puss

2008-09-07 @ 19:07:33
URL: http://missbunny.blogg.se/
Postat av: Jozzzan

jo jag hade faktiskt riktigt kul där :D Förutom en brud som knuffade på mig vid baren så jag "råkade" sparka henne tillbaka haha. Men annars var det riktigt skojjigt :D Och var extra kul att se dig o killen där :D

2008-09-07 @ 21:56:44
URL: http://jucismacker.blogg.se/
Postat av: hassans komipiser

var snug du er

pys pys

2008-09-08 @ 09:18:43
Postat av: Kim Ekholm

Hehe ja. Jag tänkte på Antikdeckarna;) HEhe

2008-09-08 @ 12:12:11
URL: http://kimza.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0