Grymt ont i skallen....

Vakna vid 7 av värsta huvudvärken.... urk.... :( eller varit vaken till o från nästan hela natten så kan ju iofs bero på att man inte sovit så bra... men ska ju åka med mamma till läkaren i linköping idag så bara gå upp.
Hon skulle vara där vid 9 eller så... så åker om ca 10 min.

Måste ju bara få klämma in att det ser lovande ut att man kommer få dom där pengarna nu *kirurgen here I come* ... eller det är vad dom på brorsans jobbar säger iaf... men åter o se... aaa ni vet vad jag talar om ;)

Nää fixa till sej nu... sen vidare ut...  ha en super dag, för det ska jag försöka ha iaf! Ska antagligen leka lärare senare ikväll *haha*

PUSS <3


Kommentarer
Postat av: Jozzan

Hihi ja man blir visst det när man lånar ut massor till folk. Och så har jag ju haft multum räkningar som jag var tvungen att betala :D Puss o kram

2008-09-01 @ 17:20:24
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0