Borrelia??

Jaa det va det läkaren trodde jag fått... annars visste han inte riktigt, tog iaf ett blodprov för att se om det är Borrelia eller ej... men skulle vänta över helgen för att se hur det blir, blir det värre skulle jag naturligtvis höra av mej, men annars skulle han höra av sej när svaren kommit.
Men som Katja sa, HUR skulle jag fått det?? jag är aldrig i skogen o går, bor mitt i stan.. konstigt isåfall... så men återstår o se... känns bra jävla konstigt i mitt ansikte iaf.. känner mej halv om man säger så... helt kall o stickig på vänstersida o normal på andra.. känns faaan som det blir värre.. men men... *suck allt ska hända mej då*

Ner i tvättstugan igen då...

PUSS

Kommentarer
Postat av: Jozzan

Hellu, händer i morgon kväll då?

2008-09-05 @ 13:51:21
URL: http://jucismacker.blogg.se/
Postat av: Zandra

Borelia? Fasen va skumt .. Hmm. Hur kan det komma sig då? Trist att vara sjuk du.. Själv är Jga frisk än så länge men.. Peppar peppar som man sägher ;) Ha en trevlig helg nu gums för det sk aJag ha ;) kramas

2008-09-05 @ 15:40:24
URL: http://snulan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0