08:orna är här :)

Igår vart det fest... va på fest med Jozzan på Väster himla trevligt :)
åkte till stan o hämta en kompis vid 21:30 oxå.. sen vidare till väster igen..

Runt 23 drog vi in till stan, där gick vi in till Harrys, skulle ju vara 80-tals fest, men shit alltså.. va ju dött där inne *fiasko*
jaja det är ju ikväll det händer ändå :D
Men shit va full min kompis blev... fick släppa honom till bussen sen vid 01:30... *haha* stackarn , men men så går det när man ska ha det starkaste i baren *fniss*


Idag kom ju Katja o Jasmine hit, sååå himla kul o få träffa dom igen!! Oh lillan va ännu sötare än sist man såg henne :D men hon blir väl bara sötar o sötare ju äldre hon blir!

Tänker på dej nu gumman o hoppas det går bra där uppe hos din mamma!! Jag finns här när du kommer "hem" igen om du skulle behöva en axel o en stor kram!!

Ikväll/eftermiddag ska vi äta tacospaj min mamma varit så snäll o gjort :D  ska bli gott!!

Nu ska jag greja lite här... men ha en underbar kväll nu, o kanske att vi ses på dansgolvet ;)


PUSS

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja vi kanske ses på dansgolvet för oss blir det harrys ialf;)

Kram

2008-09-13 @ 20:42:58
URL: http://misskitten.blogg.se/
Postat av: Linda

Det var jätte kul att träffa er ute i lördags:)

Kram

2008-09-15 @ 12:59:32
URL: http://misskitten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0