Väntan över...

Telefonen ringde imorse, det va röntgen, jag fick en tid kl 13 idag.. skönt o få det gjort!
Usch ont som tusan idag mä... känns som mitt öga ska hoppa ur snart här *urk* blir medicin här innan man går iaf!

Igår kväll var jag över hos en kompis här o skulle se filmen "jalla jalla"... men vi hann bara prata lite sen ringde telefonen, hans kusin hade kommit, vi fick gå ut o möta henne, usch stackarn va helt förstörd, hon hade nämligen blivit slagen av sin man 2 dagar i rad :( usch så visa kan bete sej illa!!! Följde henne upp iaf, fick hålla henne i hissen hela vägen så hon inte skulle trilla ihop... men där uppe tog hela släkten (aaa såg så ut iaf) emot henne, tänk om vi svenskar kunde ha samma sammanhålning som dom utlänska har!!!

Jaaa nu ska jag iaf fixa till mej här...

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Katja

Usch..låter inget kul det där med att de känns som ögat ska hoppa ur:/ Hoppas de blir bättre! Puss

2008-10-08 @ 19:46:02
URL: http://www.nogg.se/AStarIsBorn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0