väntan över... lite..

Idag har varit ganska lugn dag...  Var på facket en sväng med lite papper...

Min läkare ringde idag med mina provsvar från röntgen oxå... jag hade tydligen förstorade polyper i näsgångarna, på min onda sida är dom 12 mm, på den andra 8 mm.... så nu ska jag använda Nasonex nässpray i ca 2 mån.. sen skulle hon även skicka en remiss till nerv doktorn (haha kommer fan ihåg va det heter) tappar ju känseln i halva ansiktet.. men hoppas man är helt frisk snart igen då!

Nähe blir att slappa 30 min här... för sen ska man leka svenskalärare :P hihi Om han nu kommer vill säga hehe

Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Katja

Nervläkaren..hihi..lät kul;) Hoppas de gick bra och va lärare;) Puss

2008-10-14 @ 16:08:24
URL: http://www.nogg.se/AStarIsBorn
Postat av: Linda

jag har opererat bort mina polyper men inte bra att du tappar känseln:(

Kram

2008-10-15 @ 19:45:53
URL: http://misskitten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0