Lugn Fredag!

Idag har jag tvättat det lilla jag hade, skönt det är gjort.

Huvet dunkar som 2 stora trummor, men bara på min vänstra sida.. känner hel konstig idag på min vänstra sida :( suck

Har precis varit o handlat lite innför helgen med mamma, hon kommer hit ikväll så ska vi käka bakadpotatis med räkröra *mums* kolla på Idol o kanske nån film, om hon kan sitta stilla vill säga *fniss*

Nähe nu ska jag över till en kompis o hjälpa honom att ringa comhem, bara för att slippa tjatat ;)


Va inne på www.family.se förut o kolla (för nån sa till mej) ohhhh va söt Jasmine är :) O din mamma då som hjälpte dej att skriva ;) Puss på er




Ha en super bra helg nu alla mina socker söta vänner


Kommentarer
Postat av: Katja

jaa..den har Linda köpt:) Fin va:) Låter som en hel mysig fredag kväll gumman! Här blir de pizza och en flaska champange;) Puss

2008-10-17 @ 17:38:05
URL: http://www.nogg.se/AStarIsBorn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0