Jag lever ;)

Har inte skrivit pålänge för jag har inte orkat helt enkelt... man är lite små lat ibland ;)

Katja & Jasmine har varit här Torsdag-Måndag :D har varit jätte kul att få träffa dom igen!! Guu va lillan har blivit söt :) hon kan t.o.m klappa händerna nu *sååå sweet* o hon kryper fram i värsta farten... är nog inte långt kvar innan hon kan gå! :)

I Torsdags så lärde Katja mej att sätta in linserna.. tog ett tag... men tillslut fick man in dom o det blev som en befrielse *wieeee* underbart!!!!!  så dom har åkt in nästan dagligen förutom i Söndags :P

Vi hade lite tjejmiddag här i Lördags.. Linda kom så vi käka räksallad o drack vin :) Sen senare kom Lena & Tobbe & Hannele... vi drog iväg till Harrys o hade skit kul :D

Guuu sicka knäppa saker man gör när man druckit alkohol då.... jag har ett blåmärke på mitt ena knä o en bulla i pannan *hehe* har ett svagt minne av att jag ramlat här hemma på natten.. men det minnet är bara roligt så inget som gjorde ont när det väl hände isånafall hehe.. jaja shit happendes som man säger ;)

Nähe.. nu blir det sängen här... är helt slut... man har ju fått gått upp på morgonen nu när Jasmine varit här... eller inte mega tidigt, men tidigt för mej!

Godnatt sov så gott alla!!



PUSS PUSS <3

Kommentarer
Postat av: Linda

tack för en trevlig kväll. Hoppas du/ni kommer på halloween. kram

2008-10-29 @ 11:44:59
URL: http://misskitten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0