bank bank....

I fredags var det en lugn o skön hemma kväll :)
I lördags var jag o Linda hos Lena o skulle rida.. men Linda fick tyvärr åka hem för hennes migrän ville inte ge sej :( men jag stanna kvar o red :D gick skit bra även denna gång *wie* vi red en ganska bra bit, o det gick skit fort (tyckte jag) hihi

sen på Lördagkvällen blev det fest här.... Linda,Linus,Helle,Lena,Tobbe,Älva & Bengtsson :) va himla trevligt...  T fick ett litet vredesutbrott bara på min vattenkran i badrummet så den gick i 2 delar :s Hmmmm.... men men... vaktis va här idag o kolla o lova att det skulle inget kosta så det va ju skönt... eller bra för T eftersom de va han skulle fått betala iaf...
Vi gick iaf till Harrys o hade även där skit kul.. som vanligt :D jag råka visst göra det omöjliga att få en armbåge i ögat o få ut linsen samtidigt på dansgolvet, men jag hitta den :P men satt inte i den.

Igår (söndag) va det farsdag första gången jag inte firat min pappa... kände inte att han va värd att fira helt enkelt!!
Mamma o jag åkte ner till Mormor o morfar en sväng, där fick vi smörgåstårta *mums* till min mage vände sej ut o in o jag fick gå på toa o spy.. fick springa flera gånger faktiskt.. o fick skit ont i magen o fick feber.. såå jag mådde dåligt igår som tusan.. o kände även nu när jag vakna av att huvet spränger som tusan o jag mår illa :(

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Katja

Ja vad ska man säga;) Hahah.. hoppas ajaj försvinner! Puss

2008-11-10 @ 13:08:33
URL: http://www.nogg.se/AStarIsBorn
Postat av: Linda

Det var en jätte trevlig helg:)

Hoppas du kan följa med till lenas jobb imorgon och kolla på ännu mer hästar hihi. kram

2008-11-10 @ 16:17:36
URL: http://misskitten.blogg.se/
Postat av: Katja

Jaa..skaffat mig en sån faktiskt..men de har inte funkat:( Måste va riktigt envisa drömmar!!!! Puss

2008-11-10 @ 17:50:40
URL: http://www.nogg.se/AStarIsBorn
Postat av: Ekan

Fan vad tur att du hittade linsen, :)

2008-11-11 @ 09:25:31
URL: http://eklundo.blogg.se/
Postat av: Älva

stackare:( smörgåstårta blir man lätt sjuk av, det 'är ju såå gott så man vill ja ha mer än vad magen klarar av^^ åt det på dan i lördags.smörgåstårta + alkohol= illa:P

2008-11-11 @ 13:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0