Valborg..

va jag hemma nästan hela dagen, men senare på kvällen följde jag med brorsan o hans kompisar (aa mina oxå ju).. vi åkte till S & J en sväng, sen vidare till Skänninge för att kolla brasan där, där va det ju fullt på drag, jag har aldrig varit i skänninge på valborg, men nästa år ska jag dit tidigare så man får se allt som händer, för nu kom vi lagom till brasan slockna *haha*

Idag har jag varit en sväng på marknad i Godegård... men är ju samma skit varje år, men endå ska man dit... haha jaaa vi människor är ju bra roliga :P men blev iaf lite såna där annorlunda chips o sån där rem.. aaa ni vet ;) hehe

Nu ska jag sätta mej framför TV o glo lite o slappa... inget fint väder så blir väl att dra igång en film sen eller så...

Ha d bra PUSS

image38                          image39

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0