Trevlig :)

Jag har haft en super trevlig dag idag, var i Norrköping med mamma på lasarettet, sen iväg på vägen hem så stanna vi på IKANO.. där blev det skoköp :) o så ett par byxor.

Sen hemåt, fixa till sej lite, sen bar det iväg ner till hamnen för att möta upp S :D o sen åka Corvette hem hehe...  ;)men ojoj sååå fin S är!!! Otroligt så snäll o underbar kille alltså!!
Men han åkte hemåt vid 20:30 ca... o då blev det smsterror hehe... vi ska ses igen på en filmkväll denna gång :D wiiieee underbart!! *längtar*

Japp så är det, men NEJ jag är INTE kär... man kan väl tycka om nån extra mycket för det :D

Puss o hej

Kommentarer
Postat av: Zandra

haha !! Lilla Karin är ute o raggar *flinar* Allvarligt .. Är uppriktigt glad för Din skull även fast Jag kanske lät som en avdankad padda i luren igår kväll (brist på koffein vet du ;) ) Hoppas det blir nått nu då. Lite sockerdricka i magen har an aldrig dötrt av .. Go Karin !!! *kramas* //Zandra .. O Jag väntar spänt på uppdatering *s*

2008-05-09 @ 16:27:05
URL: http://www.snulan.blogspot.com
Postat av: Katja

Sååå glad för din skull, det behövde du:) Sorry att jag inte ringde upp sen, men fastna i bakning och scrappande..hahah..jaaaaaa.. känner mig som en gammal tant..men men;) Puss

2008-05-09 @ 17:01:53
URL: http://missbunny.blogg.se/
Postat av: Jozzan

Vad kul gumman! Roligt att läsa din blogg idag! Hoppas det håller i sig med den där vännen! För betydelsefulla vänner kan man aldrig få för många av. Puss o kram

2008-05-10 @ 10:13:30
URL: http://jucismacker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0