Äntligen..

Jaaa nu är jag färdig städad här hemma :) sååå skönt när det är klart.. man känner verkligen hur gott det luktar, tills Nisse sätter sej på dass o gör sin grej *urk* hehe

Jaaa ikväll blir det TV först "power of 10" sen "sanningens ögonblick" jaa det helt okej att titta på :)

Imorrn ska jag till läkaren vid 10:30, får se om man får komma in denna gång då... hade ju tid i Fredags kl 13:15, men fick inte komma in... aaa mina närmaste vet ju varför, orka sitta o förklara allt här lixom.

Guuu vilket härligt väder det har varit idag då!! Helt underbart, nu kan man bara säga VÄLKOMMEN SOMMAREN!!!

Nää nu ska jag fixa något att äta, inte ätit på hela dan, så nu är det dax.

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Katja

japp..välommnar våren här med..för sommar är det väl inte riktigt än..hihi..puss

2008-05-04 @ 20:44:03
URL: http://missbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0