suck

Jaha då är man hemma igen från festen... Jag som hade gjort mej såååå snygg o va på humör för att festa oxå... jaja hatar magen... får kramp i den ibland när jag dricker.. men denna gång va det kramper som aldrig förr o t.o.m i mina axlar satt det sej.. :( så nu sitter jag här hemma med ajaj i magen o tryck över bröstkorgen o mår illa.

Jaja nu tänker ni som läser varför åker hon inte till akuten, då svarar jag såhär... jag har varit där uppe sååå många ggr med detta o dom säger olika varje gång annars så säger dom att jag har stopp i magen o behöver nr2... hehe så ingen mening med detta längre, ska ringa mina läkare i Norrköping på måndag får jag se vad dom säger.

Näää nu fryser jag så blir att krypa ner under täcket med en film.
Sov så gott nu o hoppas vattenpipan funka bra gumman ;)
Puss

     

Kommentarer
Postat av: Katja

Hoppas du mår bättre idag gumman:) Hörs sen..pusss

2008-03-23 @ 10:34:35
URL: http://missbunny.blogg.se/
Postat av: Jozzan

Ja den funkade kalas :D tråkigt att du var tvungen att åka hem. Håller med dig, du var riktigt snygg igår! Ska kolla igenom korten lite senare! Hoppas det är bättre med dig idag. Puss o kram

2008-03-23 @ 12:02:03
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0