stockholm.....

Ja imorrn bär jag mej av till storstan.. åker med bussen 14:10 från Linköping, så min pappa kommer o hämtar här vid 13 ca. Eftersom han ändå jobbar i Linköping så är det lika bra att åka med honom än åka buss ensam :)
(skriver detta idag för imorrn har jag fullt upp med annat)

Så idag har man haft tvättstuga... suck en massa blickar på MEJ igen.. kom ner vid 15:30 ca sådär.. (har tvättid mellan 12-17) o då hade nån redan varit nere med alla sina saker o placerat där... alltså shit... blir platen chefen när jag kommer hem från sthlm.. är såååå trött på att känna sej utjagad ur tvättstugan o alla blickar o skit man får!!

Har även städat.. o nu menar jag storstädat.. ska man åka iväg ett par dagar vill man komma hem till ett rent o snyggt hem igen :) så gillar jag det iaf!!

Min kära mor ska ju se efter mina små hårbollar o min lägenhet när jag är bortrest :) Hoppas hon sover hos dom mer än 1 natt som hon sa bara *håller tummarna* dom är ju sååå sällskapsjuka mina små!! Jag ska även gå o köpa lite fisk åt dom imorrn som dom bara ÄLSKAR, ngt gott ska ju dom oxå ha!

Jaha.. men hörs när jag kommit hem från den stora staden *hihi*
Puss & Kram

image24

Kommentarer
Postat av: Jozzan

Hihi nej det är inte för någon annna jag gör mig snygg, utan för min egen del. Jag känner mig piggare och fräschare då :D

2008-03-27 @ 12:01:25
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0