"sjuk".....

Idag har jag legat i sängen o sovit nästan hela dagen.. förutom när Katja & jag gick till affären :) (i tele då)

Ont i magen o feber nästan hela dan... suck...

Men nu ska jag bli bättre, brukar ju bli bättre iofs, men eftersom min lilla resa till Katja med familj närmar sej så MÅSTE jag bli bra!! Ska bli såååå underbart att komma hemifrån några dagar... o sen få träffa Katja o lillan som säkerligen har växt massa sen sist :)

Men hörs imorrn :) God Natt (när man nu ska sova) Puss puss


image21

Kommentarer
Postat av: Jozzan

Jo jag hoppas oxå att jag blir frisk snart. Får hoppas bara att det inte smittar till andra ögat oxå. Då blir det inte roligt hihi. Puss

2008-03-25 @ 22:04:55
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0