Party??

Jaha vakna för en sådär 30 min sen *hihi* vakna utsövd o på BRA humör!! :)
Solen skiner lite emellanåt, sånt väder gillar jag om jag ska på fest... Jaa för det är ju fortfarande ett OM.

Sitter här o lyssnar på NRJ o försöker hitta en stämning kanske eller jaa jag vet inte hehe... Ringde min bror förut o fråga om han kunde skjutsa mej till Jozzan sen vid 18.. men vi skulle höras senare för han låg utslagen på soffan (han i Parken igår), hoppas han mår bättre till senare annars kommer ett litet problem.. HUR ska jag ta mej till Jozzan?! J skulle ju kanske följt med men han jobbar, annars hade jag fått åkt med honom.. typiskt.

Så ensamt det känns denna påsk då... sitter här hemma ensam o glor, ingen påskmat ens :( utanför fönstret anländer massa människor finklädda med blommar o matkassar med sej... hmm firar ALLA påsk utan jag idag?!

image12

Kommentarer
Postat av: Katja

Vi firar inte så mkt påsk här hellr..hahah..En påskmiddag blir de försäg;) Ha så kul ikväll gumsan..Glad Påsk..pusss

2008-03-22 @ 15:24:31
URL: http://missbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0