Ny Här Inne...

Hej!
Jaha då ska man börja blogga lite då som alla andra, skriva om sitt liv :) Kanske inte allt då.. hehe men det mesta när man nu orkar ta sej tid att skriva här då :P

Hmm jaa nu orkar jag nog ändå inte skriva så himla mkt mera.. kl är ju rätt mkt o man ska upp imorrn bitte kl 07, eller ska inte upp förens 08, men ska ringa o väcka min mamma för hon kan ju aldrig lära sej hur man ställer mobilen på ringning *morrr* hehe

För Ni alla som inte visste föresten så fyllde jag hela 26 år i Måndags :) Kl 11:45 den 17 Mars 1982 föddes jag, min mamma berätta faktiskt för mej idag att jag hade lagt mej i sätte som de heter, men sen när det väl var dax för kejsarsnittet så hade jag lagt mej till rätta igen hehe :) Men iaf så öppna dom upp min mamma o jag hade räckt ut min lilla hand till läkaren, dom hade beskrivit mej i journalen som en "pigg liten tjej" aa eller ngt sånt :) Jag vägde 3200 g, o va hela 52 cm lång, kul att få höra sånt där tycker jag iaf. Min mamma skrev ju ut kopier på journalen som jag en dag ska få hem till mej :)

Ups ja det blev visste lite mer än vad jag räknat med hehe, men men så kan det bli ibland.
Nää nu ska jag sova.
GodNatt alla o sov så gott för det tänker jag göra Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Katja

jaa..jag ska oxå spara Jasmines journaler som är typ på 20 sidor till henne..hahha..kul minne:) Jag håller oxå på och fylla hennes bebis bok när jag har tid..sparar allt som kan va kul för henne sen:)Klippte till och med bort en lite lock från hennes hår häromdan och satte in i boken..hihi..puss

2008-03-19 @ 10:25:26
URL: http://missbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0