*morrr*

J*vla kärringar till att vara ensvisna o sura o tvära o allt man kan komma på *morrrr* har haft tvättstuga idag... man ska ha tvättid mellan 12-17, men tror du man får vara där tills kl 17 då... NEJ NEJ... in kommer nån j*vla satkärring o börjar städa redan runt 14:30 tiden... o så börjar hon härja på mej att jag ska städa efter mej, men HALLÅ.. JAG ÄR INTE 7 ÅR!!!  Jag vet hur man ska göra!! SLUTA I TID KÄRRINGAR ANNARS GÅR JAG TILL CHEFEN FÖR PLATEN!!! (platen heter föreningen jag hyr av)

Ohhh sååå skönt att ha tvättat o städat av lite här hemma :) Vi har haft ballkongdörrarna öppna hela dan :) o solen har skent in o värmt oss.. katterna har sprunigt in o ut o härjat dom har väl typ sagt ngt "ohh va härligt att solen o våren är här o vi får vara ute" sååå härligt att se dom små liven så lyckliga :) Just nu ligger Lisa i fönstret o kikar på allt som händer utanför o lilla Nisse han ligger mitt i den renbäddade sängen o njuter!!

image8

Kommentarer
Postat av: Katja

hahah..va roliga dem är i tvättstugan hos dig;)

2008-03-21 @ 10:19:13
URL: http://missbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0