Lön...

jaha då gick man upp tidigt idag.. iväg till affären med mamma o handla lite mat o sånt som behövdes :) O sen in på M-Blommor lite snabbt, köpte en bukett blommor till mammas särbo  som fyller den 26:e mars... men eftersom han bor i helsingborg så fick min mamma ta med sej buketten ner nu med en gång (hon ska åka dit ner nu idag). Hoppas ha tycker den är fin :) men det tror jag nog, han blir alltid lika glad över allt han får, såååå kul att köpa ngt till såna människor!!

Nähe ojdå, nu måste jag gå... ska träffa Jozzan på stan idag, ojoj faaaan skit läääänge sen vi sågs hihi  så nu innan jag ska in i den nya LILLA factorioutlet (eller hur de stavas) butiken som öppnat här istan, Katja min vän ska göra mej sällskap (som alltid) lite kul hon är i sthlm o jag här.. men vi gör varandra sällskap via tele :) tur att comviq finns!!!

Nähe... nu drar jag till stan, ha d bra nu.
Puss o kram

image4

Kommentarer
Postat av: Katja

Factory Outlet stavas det nog;) Ha så kul på stan...puss

2008-03-19 @ 12:07:59
URL: http://missbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0