LåååångFredag...

ohhh ja det kan man verkligen säga, shit va denna dag har varit lååååång o tråkig!! *bläää*

va på Maxi förut med min bror... det blev 2 färdigrätter, 1 pizza ikväll o en tills imorrn, o sen mina älskade krabbsticks *mums*

Va oxå uppe hos min bror o låna några filmer det blev "Blast" (den va bra), sen Mr.Beans semester (aaa han är ju såååå sjuk) och "The marksman" den har jag då inte sett än så.

O när jag va där uppe så fick en sån där jobbig "käning" så jag höll på att stå på huvet där uppe... men fick en macka o satt stilla en stund, sen blev allt bättre.. fick oxå ett litet påskägg av min bror (han hade fått på jobbet men gilla inte allt), o sen ett kuvert med 2 lotter i, men det va från mamma:) Vann 25 kr :P bättre än inget alls. Tack Mamma!

O nu sitter jag här i min ensamhet o lyssnar på NRJ... eller växlar mellan NRJ o lugna favoriter.

Näää nu ska jag inte tråka ut er mer... har egentligen inget att skriva... har mest tråkigt...

PUSS PUSS 

image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0