Hemma..

jaha då va man hemma igen efter en stund på stan med Jozzan, det va trevligt :) man blev bjuden på mat (baraför jag hade fyllt år) tack det va gott gumman :)
Vi sprang runt o kika på kläder lite, både stora & små :) fasen va kul det är att kolla på små kläder (med det menar jag barn/bebiskläder):D
O jag va inne i den nya butiken som jag nämnde i förra inlägget men som jag aldrig kommer kunna stava till ändå hahaha visa är lätt lärada, visa inte :P men iaf, där inne blev det en mysiströja för hemma bruk, eller jaa slit o släng tröja som man kan säga, kosta bara 99 kr :) super bra. Då vet alla att jag köpt en ny tröja ;) hahaha
O sen blev det ju lite till men det tänker jag inte skriva nu o här iaf, får bli en hemlis till efter den 27:e :P hihi
aaa va ju på systemet oxå, ojoj det va läääänge sen jag va där.. men blev några öl o några cider, är ju bjuden på fest hem till Jozzan & Niklas så OM jag ska dit så måste man ju ha lite hemma :)

Va på Lidl även idag o köpte mej massa godis nu till påsk, va billigt där (29 kr kg) o faktiskt fint godis, man tror väl mest det ska vara torrt o gamalt skit (aa man har ju råkat ut för det), men det får + poäng av mej ;)

Näää nu har jag varken tid eller ork till det här med... vi höres PUSS
image3

Kommentarer
Postat av: Jozzan

Var skitkul och träffa dig idag! Varsågod för maten, var så lite så. Hoppas vi ses på lördag då! Puss o kram

2008-03-19 @ 19:30:25
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0