Glad Påsk!

Ville bara önska alla en Glad Påsk! Hoppas ni får det trevligt med god mat o allt som tillhör påsken!
Själv ska man kolla på TV o kanske köpa sej en pizza ;) o så har jag ju mitt godis :)

Idag är lite konstigt väder här... ena stunden kommer det små små snöflingor.. sen andra stunden skinner solen mellan allt grått på himmeln o det kommer stora o massor snöflingor.. jaja konstig vår vi får va???!!!

urk idag sov jag mega länge.. *gäsp* men som tur är så ringde J o väckte mej, eller jag va på G o vakna men blev helt vaken då :) jaa o sen jag vakna har inte mkt hänt... suttit farmför datorn o glott o diska ju förut oxå, skönt att få det gjort... ringde till min bror, men han va i Elmia (på bilmässa) o pappa han svarar som vanligt inte i tele *morrr* va fasen ska man ha mobil till om man aldrig tänker ta med den!?
 
GLAD PÅSK!!! PUSS PUSS

image9

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Glad påsk

2008-03-21 @ 16:18:28
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0