Gäsp..

Urk trött o känner mej lite små dålig.. lite febrig, ont i magen (aa mina närmaste vet varför) mår illa aaa urk inget skoj.... känns lite ensamt då :(
Så jag tänkte krypa ner under täcket o kolla på en film, blir väl att mina små sötnosar ligger där hos mej oxå :) Har just nu min lilla Lisa liggandes brevid mitt tangentbord, men hellre där än i hallen skrikandes :) Min lilla gosfia :)
Aa vad skulle jag göra utan mina små sötisar *betyder allt*

jaha ikväll blev det iaf RoomService, älskar inredningsprogram, men snyft så vad det sista avsnittet.. hoppas det kommer flera snart!!! o sen efter det blev ju "Pimp my ride" aaa det programet är väl grymt, shit vilka fina bilar dom får till... dom skulle jag vilja lämna min bil till (om man nu hade en o körkort då) haha

Nähe... Hörs väl imorrn eller ngt :)
Sov så gott Pussen & kramen

image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0