Sol o Värme :)

Aaa va skönt det är... därför jag inte orkat skriva så mycket på länge hehe.... men nu ska jag vara hemma hela kvällen o eftermiddagen tänkte jag... ta det lugnt o vara social med katterna :)

Har varit iväg en sväng i stadsparken o kollat cyklisterna som cyklat halvvättern idag... bara suttit o glott... tog en sväng förbi hamnen o kolla båtarna oxå. sen kom jag hem var ute o gick med katterna en sväng *skönt för dom*

Har ju lyckats få nån jävla skit i kinden/munnen/bihållerna oxå... *suck* ont o svullen.... ska se om jag ska till läkaren imorrn o kolla upp det.

nääää nu ska jag lägga mej i soffan o götta mej framför fläkten

ha de bra nu Puss Puss i ljumsken

Ps. va ute igår o skaka på rumpan... skit kul KUNDE T.O.M dricka en öl utan att få ont i magen wiiiieeee .ds

None

Kommentarer
Postat av: Jozzan

Vad bra att du klarade av att vara ute o skaka rumpan utan att få en massa ondheter i magen! Hör av mig till dig så fort jag har lite tid och så. Imorgon börjar renoveringen av nya lägenheten samtidigt som jag ska jobba. Men skönt att skolan är slut nu iaf! Puss

2008-06-08 @ 17:32:43
URL: http://jucismacker.blogg.se/
Postat av: Katja

Hoppas du riktigt njöt av ölen nu;) Puss

2008-06-08 @ 20:09:36
URL: http://missbunny.blogg.se/
Postat av: Linda

vad bra att du kunde dricka en öl hoppas du njöt ordentligt.

Kram

2008-06-09 @ 18:27:10
URL: http://misskitten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0