Cyklar & stekpannor...

aaa det har jag sett idag, ni kommer inte tro mej... När mamma jag & Gittan kom o gick från starten så gick vi bland höghusen, där såg jag  ett par fina adidas skor, tänkte lite för själv "vem slänger såna"... men det fick jag snart svar på... det kom strax efter en stakpanna o sen yttliggare en stekpanna, sen kolla vi uppåt där på 4:e våningen står en galen dam o är på väg att slänga ut TV:n oxå hahahaha men vi pekar o gapar åt henne så hon ångrar sej, då lät vi genast nöjda, men inte damen inte, hon gick in o hämta radion istället o slänge ut... hur galna är folk egentligen???? o ni som inte vet, så åker alla cyklister o gångare där igenom, för vi har vätternrundan här i Motala, så jag o Gittan stod o stoppa folk att gå under hennes ballkong tills polisen kom, som vi självklart ringt till!!
O en granne till damen gick o ringde på hos henne, hon hade svarat honom att hon var förvirad... tror nog polisen körde henne till psyk, tror inte ni oxå det??? haha

Vi va nere i hamnen en sväng oxå o kolla lite, Gittan skulle kolla på nån som spela Janne Shäfis (fel stavat jag vet, men vet ju inte ens vem han är) men mamma o jag stod o heja på alla cyklister där :) alltid skoj att nån hejar på dom... dom bussvisla killarna som körde o va sååå glada att vi stod där i regnet o heja på dom!

PUSS O KRAM

Kommentarer
Postat av: Katja

hahah..knäppisar finns det gått om;) Hoppas du får en trevlig helg! Puss

2008-06-14 @ 16:01:25
URL: http://missbunny.blogg.se/
Postat av: Katja

Nee..men säg inte så;) Hon är ett geni juu..låt mamma va stolt nu..hahah..Hoppas allt är bra..puss

2008-06-18 @ 18:37:09
URL: http://missbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0