Sommar :)

Igår va jag på fest hos Helle & Martin... va himla trevligt :)

Sen vid 23 bar det iväg till harrys o där var det massa folk... men himla trevligt :)
Gick hemåt vid 01:30... trött som tusan va jag då.

Idag har jag suttit på en parkbänk nere vid vattnet o solat mej lite.. hade sällskap av Katja & Jasmine :D fast i tele då hehe
Sen hem o åt lite mat (som jag fick upp lika snabbt igen) :S
Sen la mej på soffan o glodde på burken, sen ringde brorsan o då bar det iväg till Råssnäs för att bada lite... Guuuuu va skönt det va i vattnet *underbart*

Sen när jag kom hem så bytte jag skor, sen på med lurarna o va ute o gick ca 40 min *skönt* men va så himla mollningt så trodde det skulle bli regn o åska, så ville inte vara ute längre.
Vid ca 19 bar de iväg till affären, men brorsan o Martin.. åkte ut till Martin för att grilla lite, o jag åt KÖTT för en gång skull, men ganska lite dock, men guuuuuuuuuu va gott det va *mums* njöt av varenda liten tugga *mums*

Nu blir det sängen snart... men vilken varm dag det har varit... men ska inte klaga heller, men det gör man ju ändå :P

Puss o godnatt alla sockertoppar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0