Musik är livet!!!!

jag fattar inte att jag inte kan sova ordentligt??!!! Somna typ runt 02:30 inatt.. vakna kl 05 imorse o va hur pigg som helst kändes som jag sovit till kl 15 på eftermiddan eller så.. men tänkte kl 05 kan jag inte vara uppe så jag la mej ner i sängen o somna om efter mkt om o men... vakna sen 30 min!!!!!!! senare o va lika pigg igen.. men jag är INGEN som ger mej så jag somna om igen... vakna sen igen vid 08:30 gjorde om samma sak igen, o vakna vid 10 av att Marie ringde *suck*  varit en j*vla tuff natt... hoppas bara man håller sej vaken ikväll/natt när vi ska ut hehe men går nog fint bara jag får stå på dansgolvet o må BRA!!!!

Finns det något bättre än att sätta på en underbar låt o bara glida runt i lägenheten o känna sej fri som en fågel till musiken... ohh jag bara älskar det... tur man har persiener!! :D
Har hittat några låtar som jag bara älskar!!! ohhhh rysser av dom o bara njuter!!

Chris Brown - Forever
Usher - Love In this Club
Jason Mraz - I´m yours

Jag kan ju inte det där med att lägga in från Youtube eller vad heter hehe så jag gör så där :P

Ikväll kommer Marie o kanske Lena då.... ska vi ha en liten förfest innan vi ska till Harrys!!

Hoppas alla andra kommer ha en lika underbar dag som jag!!

Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Joz

Hur dags ska ni ut gumman?

2008-07-19 @ 13:58:11
URL: http://jucismacker.blogg.se/
Postat av: Katja

Hoppas ni har en underbar kväll och det blir mycket dans;) Vi va precis och köpte några öl och vitlöksbröd..det blir våran lördagkväll:) Puss

2008-07-19 @ 14:16:26
URL: http://missbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0