Livet är en fest ;)

Jaaa just nu känns/är livet helt underbart för mej!! Jag mår OKEJ o har energi så det räcker o blir över... sen kan man ju vara seeeeg visa dagar men men så är det nog för alla!

Igår bestämde vi oss i sista sekunden att gå till Bolaget... så jag, Helle o hennes kille Martin gick dit en sväng, va kul! Va ganska mkt folk oxå... men fick höra att det brukar vara det när det är sommar o semester :)
en annan brukar ju inte vara ute Onsdagar direkt... men de va kul!

Nää vad händer annars idag då... jo har tvättstuga mellan 17-21... så blir att springa upp o ner hela kvällen... brorsan ville oxå ha lite tvättat, men denna gången kommer han faaaaan i mej inte undan, han ska vara här o sköta sin egen tvätt!!!!!

Nähe nu ska jag gå o diska av lite..

Puss o kram

  
Lite nya bilder på mej o mina älsklingar!

Kommentarer
Postat av: Katja

Skönt att höra att du mår bra och fått lite livsglädje tillbaka;)

2008-07-17 @ 17:04:38
URL: http://missbunny.blogg.se/
Postat av: Jozzan

Kul att höra gumsan! Vad är det för fel på din blogg? det står mars08 på den?

2008-07-17 @ 18:51:48
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0