Kul igår!

Jaaa hade det himla kul igår :) Marie kom hit vid 19.. sen runt 20 tror jag kl va så kom Jozzan o Lovisa.. Va kul att få träffa Jozzan för det va bra j*vla lääääänge sen faktiskt!!

sen gick vi till harrys.. vet isjutton va kl va när vi gick dit men men... kul var det iaf.. :)

Glömmer inte en kommentar jag fick höra "mitt bland allt det mörka står det en blond knopp" hahaha knoppen va jag då :P det va bra sagt gumman ;)

Nää idag är en sån där TV/film tittar dag... inte för att man är bakis, inte alls!! Utan för att det är en sån där regning tråkig dag.

Så vi hörs! Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Katja

Tråkig dag!? Här har det vart kanon väder hela dan. Vart precis och grillat hos C föräldrar mums Puss

2008-07-20 @ 19:42:57
URL: http://missbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0