Besöket..

hos läkaren idag var bra o hon lyssna på mej så jag fick berätta mina problem... Hon kom fram till att jag skulle få göra en röntgen via äntarmen o upp genom magen för att kolla hur det ser ut, hon trodde det kunde vara inflammation i min tarm, men det får röntgenundersökningen avgöra vad det är o inte är..
Hon trodde oxå att jag kunde få börja äta något slags pulver mot min diarré, eftersom jag opererat bort min gallblåsa så kan det uppstå kraftiga diarrér *suck*
Sen fick jag ta lite prover eftersom jag har så ont i mina muskler (armar o ben) så hon trodde jag kunde ha nån brist på salter i kroppen.. men det återstår o se vad proverna visade, kommer svar om några dagar.

Det va allt som hände hos läkaren.. nu väntar man bara på tid till röntgen *jävla väntan på allt*


Nu blir det att laga laxgryta till middan :) *mums*

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Jozzan

Hej tjejen! Har du fått tid på röntgen ännu?

2008-07-11 @ 11:43:08
URL: http://jucismacker.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jasså okej, ser man på.. Førstår oftast vad de snackar om iaf, haha! Borde nog børja snacka lite norska jag också.. "Jeg husker" and so on... Nævars, hær kør jag på med svenska, blir iaf førstådd.. Skønt det.

Låter lyx med laxgryta ;-)



Hoppas proverna visar goda ting.. Om de visar dåliga så vet du iaf vad det ær..

2008-07-11 @ 22:30:58
URL: http://dendarjenny.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej. Jag vet att det finns på Rea men fortfarande dyra... Linus byggde ihop vår kattställning och en vi fick av mina föräldrar blev kanon bra ska lägga upp en bild på min blogg senare ikväkk.

Kram

2008-07-12 @ 20:16:18
URL: http://misskitten.blogg.se/
Postat av: Jozzan

Okej. Jo med min pappa är det sådär, han gör inte mkt väsen av sig och äter inte särskilt bra heller. Nu väntar vi på svaren från läkarna men det skulle tydligen dröjja till slutet av augusti för att läkarna ska ha semester. Typiskt :(

Puss okram

2008-07-13 @ 16:18:59
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0