Vatten Mums :)

Mums va gött det är med kolsyratvatten *mums* min nya bästa vän... Ni som kände mej innan visste att krabbsticks o godis va en favorit förut.. men nej inte nu!! Min mamma tyckte jag hade gått ner i vikt oxå *jippi*
Blir att forsätta dricka vatten o ut o gå :P kanske man kan få på sej en bikini nästa sommar hehe nu har man ju oxå som sagt börjat träna... känns bra!

men shit va ONT jag har mitt knä sen sjukgymnasten klämde o greja med det förut idag... *morrr* men det ska nog gå över det oxå, nu ska inte ett j*vla knä få hindra mej, så som min mage hindrat mej i så mkt!!

Va ute o gick förut med mamma oxå... vi va nere på Netto.. jag köpte sallad o räkor.. så jag gjorde räksallad förut.. gick ner lite iaf :P

rastlöst här.... ska se om jag ska göra ngt, städa garderoben eller ngt sånt... hehe..

Puss o kram Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0