Saknar den gamla goatiden..

Jaa när man va typ 20 år o kunde festa utan att bli det minsta trött... man hängde på krogen tills den stängde, sen va det dax för efterfest o man va hemma runt 6-7 på morgonen eller senare hahaha

Jag vet att jag blivit helt partygalen på sista tiden, vet inte vad som har flugit i mej... men jag gillar det o orkar (än sålänge) så då tänker jag forsätta... för snart är hösten här o då brukar jag känna mej ganska deppig så kommer vara såhär galen sålänge jag orkar/kan!!! Skulle nog kunna gå ut varje kväll... men vem faaaan har råd med det då?? nää inte jag iaf, o orken finns nog inte heller där i längden...haha men man inbillar sej det ändå :P

fast det positiva med allt festande o dansande o slutat ätande är ju att jag lyckades gå ner i vikt :D hela 4 kg.. kanske inte låter mkt, men för mej är det de, har nämligen problem med ämnesomsättning som gör att jag har svårare att gå ner än många andra :( så 4 kg *wwwwiiiiiieeee*

berätta det för min dietist (har en sån i Norrköping efter min op) o hon blev super glad så hon skulle skriva brev till min kirurg o berätta så kanske man får lov att operar sitt navelbråck snart ändå... inget roligt, men inget roligt o ha det som jag har det heller.. kan inte sova på mage (knappt) kan inte ha min små älsklingar ligga på min mage som dom vill :( så hoppas det blir bra, o så hoppas jag han kan hjälpa mej med mitt ärrbråck oxå längre upp i ärret.. för det besvärar mej MASSOR  har ont dagligen nu, det har jag inte haft förut, inte så som det är nu iaf :( jobbigt men men.

Näää nu ska jag göra annat här.... men sov så gott sen

Puss puss


vem kan motstå så fina ögon??? Inte jag iaf...
hihi första gången nån få se mitt nattliga besök *fniss*

Kommentarer
Postat av: Kim Ekholm

FNIZZ=)

2008-08-22 @ 00:28:50
URL: http://kimza.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0