Öl o fullgubbar

Igår hade jag som sagt en liten förfest innan vi begav oss till Harrys... D o G blev så fulla så dom ramla hemåt redan vid 23:30 tror jag kl va... men jag "hängde" istället då med D:s dotter o D:s systerdotter :) Trevliga tjejer... dansa o hade skit kul :D

Gick hemåt rund 01... då fick man ett NOOOO efter sej av M... hehe söt han är... men vid 02 hugget dök mitt nattliga besök upp här hos mej.... börjar bli lite av en vana att han kommer då hehe... han skulle komma ikväll igen, men det märks då!

Har varit ute o cyklat i regnet idag...har varit hos L & L o käkat potatis o egenlagde biffar o sås *mums*
O L har ju lärt sej cykla nu så hon cykla runt så stolt där inne i lägenheten o handväskan hängde så fint på styret :)

men nu är man hemma o ska lägga sej på soffan o glo på burken...



Puss puss

Kommentarer
Postat av: Katja

naaaaw va gulligt å cykla omkring..hihi..Va bra att du hade kul gumman:) Puss puss

2008-08-10 @ 19:34:02
URL: http://missbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0