O så hände igen..

Mått sisådär idag.. lite tagen efter går dagen bara, men vem skulle inte bli det lixom?!

Satte mej vid datorn runt 17 o skulle äta krabbsticks *mums*  o så börja det där jäkla kliande o svullnad o rodnad i ansitet  igen, men fick ju medicin igår som jag kunde ta om det börja om.
Så gjorde det o ringde efter mamma så hon kom... fick nästan värre än igår så... tog medicin 17:20, läkaren igår sa att jag skulle åka upp igen om det inte slutat efter 30 min, så vid 18 åkte mamma o jag upp... jouren tog emot oss.. satt där för opservatio, eftersom jag tagit medicin innan så fanns det inte så mkt för dom att göra där uppe, men jag satt där o klia o klia ändå till kl va 19 ca, då fick jag kom in till läkaren.
Han trodde först det hade med skaldjur att göra eftersom jag ätit det, men ändå inte eftersom jag ätit så pass länge i mitt liv, nästan varje dag i ca 2 år nu... hmmm men han skicka med medcin hem så tagit ett piller ikväll nu o så ska jag ta imorrn oxå, o hämta ut på recept som jag fick. Han trodde det hade med medicinen att göra som jag fick igår vid röntgen trotsallt ändå, man kunde tydligen få sån här reaktioner av det. men återstår att se, ska testa med för skaldjur om nån månad tyckte han ändå, o försöka vara utan det :( hmmm blir ju lätt va haha
Men sitter här hemma än o kliar så, fasen iget roligt alls :( hmmm men anikstet känns iaf skapligt bra!

Näää nu skulle John ringa tydligen... får se vad han hade för spännande o berätta... verka vara ngt så återstår att höra!!

PUSS PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0