Livet.....

Livet som blond är ju såååå himla mkt roligare än när man va brunhårig hehe, varför ja det kan man fråga sej, jag har då inte fått något svar på det iaf... men jag trivs iaf :D
Bara lite mer färg på kroppen som behövs nu, sen är man ju hel nöjd, eller nästan... man hittar alltid något fel :P

Har varit o byttit batteri till min nya mobil idag, den ska hålla i 9,5 timmes taltid, men inte sjutton gör den det, så jag fick ett nytt batteri :D

Nu ska jag till stan med L & L :) kanske köper oss en glass *mums* L håller oxå på att bli blondin så jag ska hjälpa henne med färgen idag igen, gjorde det igår oxå.

Ha en super dag alla ni andra oxå! För det tänker jag ha iaf!

*tänker på dej gumman*

Puss puss

 
Ny bild på mej :d

 




Kommentarer
Postat av: Katja

Jadu..har alltid undrat varför de skulle va roligare å va blond..haha. I så fall borde de va fan mkt roligare och va rosa,grön ellr blå hårig då det är lite mera orginellt..finns ju redan så många blondiner, man försvinner ju in i mängden där;) Nee..man ska ha den hårfärgen man trivs i, så om den färgen är just blont, jaa..då blir det roligare:)Kram

2008-08-01 @ 14:21:36
URL: http://missbunny.blogg.se/
Postat av: Jozzan

L och L? Vilka är det? Du passar jättebra i blont hår, men att det skulle vara roligare att vara blond tror jag inte ett smack på haha. Tror tyvärr inte att ditt nya batteri kommer hjälpa bättre. Jag fick oxå nytt men det är precis likadant som innan. Tror det är lögn att det ska räcka i 9,5 timmar. puss på dig!

2008-08-01 @ 14:41:24
URL: http://jucismacker.blogg.se/
Postat av: Jozzan

Hihi jo i sånt fall får jag skylle på Linda för det var dem korten som inte blev bra, men å andra sidan så känner hon inte den kameran heller. Puss o kram

2008-08-02 @ 12:13:11
URL: http://jucismacker.blogg.se/
Postat av: Jozzan

Uppdatera om gårdagen nu då människa :D puss

2008-08-03 @ 16:30:18
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0