Känslan Kommer Tillbaks :)

Ohhh ja verkligen.... min nya favorit låt då... "känslan kommer tillbaks"


Festa loss här hemma med Lena, jaaa hon kom :D vid 18:30 kom hon allt... blev att vi satt o webcama ett tag med Hannele... vid 20 så kom "my love" (aaa kallar honom det iaf så ni vet vem jag menar hehe) man fick ett par pussar o sen begav han sej hemåt för att fixa sej innför kvällen.... see u in HaLLys som han sa ett par gånger.. försöker få honom att säga HaRRys... men hmm inte så lät hehe...

jag vid 21:40 så bar det iväg till Harrys för att skaka den lilla :P alltid lika kul o trevligt!!

Ramla hemåt runt 2 tiden... Satt på en bänk o snacka skit ett tag med Lena o en kille... sen döck "my love" upp så vi gick hem till mej.

Idag har det varit riktigt seeeegt... men blev kanske en öl för mycket igår hehe
Har mest blivit TV tittande idag... sovit en del oxå...

Näää nu ska jag fixa lite ordentlig mat... knurr knurr i magen...

PUSS <3

Kommentarer
Postat av: Katja

ohhhhh,,va bra att ni hade kul i lördags;) Jo..den låten har en tendens och fastna i skallen om inte annat..hihi..PUSS

2008-09-01 @ 06:40:50
URL: http://missbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0