J*vla gubbe!!!

Igår satt jag i min lugna ro här på kvällen o tog en öl o vänta på "my love" o hans bror.... mitt i allt ringde det på dörren... där står han som jag inte träffat/sett/hört ifrån på typ 3 mån eller så... min pappa alltså... *suck* full som fan...

Usch så du skämde ut mej igår pappa... kommer jag nånsin kunna förlåta dej??? du är såååå jävla självisk så det är fan i mej äckligt åt det!!!! Dra åt *... jag kanske ska behöva visa dej vägen?!!!

Jaja sen gick vi ut o dansa o jag hade fan i mej skit trevligt med grabbarna :D  jag o typ 8 grabbar haha kände mej såååå jävla bra med dom, trevliga, dansar o är skit roliga!! Ingen av dom dricker alkohol heller så det är ju bra :D men dom räkna allt mina öl o skaka på huvet hahaah säger jag bara :P

gick hem vid 01... stanna på "med eller utan" o köpte en baugette... men åt man något av den då??? haha NÄÄÄ eller typ 3 tuggor sen va den inge rolig längre....

sen kom självklart min lilla älskling vi låg o myste lite på sängen.. sen gick han hemåt... *myspys*

Har pratat av mej lite hos min vän Katja o det va skönt som fan!! Tack för du finns gumman!! *puss* <3


Näää nu ska jag se om jag ska gå till affären eller om min bror vill skjutsa... Puss puss på er!

Kommentarer
Postat av: Katja

Jävla gubbe du:( Tur att du hade kul sen i alla fall!! Puss

2008-08-24 @ 13:40:36
URL: http://missbunny.blogg.se/
Postat av: Jozzan

Usch vad jobbigt att han ska vara sån där :( Men du har ju iaf alltid din mamma och bror och så alla dina vänner. Stå på dig tjejen o säg ifrån vad du tycker!

2008-08-24 @ 17:35:03
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0