Hemma igen...

jag vet jag inte varit borta länge, o JA jag har tränat.. men idag skulle min sjukgymnast bara visa vilka maskiner jag ska köra.. men ska dit på Fredag igen o få tillgång till flera maskiner.... han kolla på mitt högra knä idag (har ont i det) o det visade sej vara förslitning i det :( inte kul.. samma som min mamma har, men hon har så mycket så hon ska få en ny knäskål :(  men men, mitt ska jag försöka träna bra iaf!! har ju inte ont jämt så det är ju bra, utan när man gör  visa rörelser.

Nu ska jag in o duscha av mej... sen försöka pilla i mej något att äta..är ju hungrig.. men men


Puss puss

Kommentarer
Postat av: Katja

Träna är bra! Kanske kan du få igång din matlust om du börjar träna lite och så:) Hinner nog inte ringa idag, har fullt upp.. Men ikväll kanske:) Puss

2008-08-05 @ 14:58:46
URL: http://missbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0