Han höll tiden... wow

Jaaa ikväll vid 22 ringde på dörren... det va "my love" som kom... satte oss o kolla på spindelmannen 2 på tv... va riktigt mysigt måste jag erkänna.... satt o kramades genom nästan hela filmen :) (filmen är dock inte slut än, men ska upp imorrn så måste sova)

Lärde honom ett par ord oxå... han sken som en sol när han gick hem o kunde det :) hihi så gulligt, det jag lärde honom var "gå hem äta,duscha och sova" så dom orden fick man höra ett par gånger ikväll hehe...

Nu kan vi ju prata lite mer iaf... men ytterst lite dock... men fick iaf fram att han varit i sthlm med en kompis o köpt bil idag, dom skulle betalat 35.000 kr, men när dom kom fram så kosta den 45.000 kr .... jaja jag lägger mej inte.... o att han skulle äta fisk o potatis o tomater när han kom hem.... hehe så några framsteg gör han ju iaf :)

Näää nu ska jag sova.. ska upp imorrn vid 7 o följa med mamma till Lkpg, hon ska till doktorn där.

Men hörs mer imorrn.

PUSS Natti

Kommentarer
Postat av: Katja

Gulligt och kramas till spindelmannen;) Gjorde vi med igår..haha..PUSS

2008-09-01 @ 06:39:25
URL: http://missbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0