Frusen som fasen... Låta mej vara!!

Usch igår va jag helt slut.. gick o la mej strax innan 23.. men somna visserligen i soffan hela tiden innan så kan säga att man somna runt 20..

Vakna runt 23:10 när min love ringde på dörren.. hihi... han va såå söt, han hade lärt sej A B C D E F i skolan hihihihihihi fast konstiga är att dom lär dom skriva enbart stora bokstäver... hmm... när jag skrev dom små efter hans stor så sa han ngt i stil med "ohhh shit, like chines" hahahaha sa jag bara då... men han såg hur trött jag va så han gick, skulle komma tebax ikväll igen.

Vakna inatt kl 03!!!!!!!!! av att mitt ex flickvän ringer mej (tog slut mellan mitt ex o mej i Mars 2007) IDIOT!!!!! men jag hann inte svara tur va väl det, för annars hade hon legat som ett frimärke i vägen efter min högaton!! Men hon forsatte o skicka sms istället... hur sjuk kan en människa vara??!! Hon mena på att det va slut mellan henne o J nu så nu kunde jag ta min chans o få honom tebax!! Så hur många gånger har ni igentligen gjort slut lixom??? typ 700 gånger sen sommare 07.... skicka iaf sms till mitt ex o bad han ringa mej så fort han kunde nu på morgonen, o han ringde o förklara att hon fått något slags psykbrytt igår o slagit sönder tallrikar m.m... men han hade somnat (o tro mej han kan somna fast det skulle vara krig utanför dörren) så hon hade tagit hans mobil o börjat radera alla hans sms + alla hans nummer, viktiga saker hade han i den oxå, jobbnummer vilka skift han skulle jobba m.m Men imorse när han vakna så berätta hon så stolt vad hon hade pysslat med... hmmm och hon som ska vara så fint utbildad till sjuksköterksa hmm.. KOLLA HJÄRNAN BRUDEN!!!! NÅGOT FEL ÄR DET DÄR UPPE!!!!

Vakna iaf vid 9 o frös som en tok... så nu sitter jag här påpälsad ända upp till hakan o ner till tårna hihi

Tänkte jag skulle vara trevlig o lägga ut nya kort (strunta i datumet på kortet FEL)... hihi


J & F & S & Jag :)


Me and "my love"

Puss puss <3

Kommentarer
Postat av: Jozzan

hihi inte minns jag att jag träffat er på krogen, för jag kände inte alls igen honom haha, när blev ni tillsammans?

2008-08-27 @ 12:07:48
URL: http://jucismacker.blogg.se/
Postat av: Katja

jadu,vissa människor är inte kloka:( ..hahaha..fina kort;)

2008-08-27 @ 13:45:25
URL: http://missbunny.blogg.se/
Postat av: Linda

jag ska ta det på motala trafikskola, de har teorin nästa onsdag:)

Kostar 2000 kr tror jag det var. kram

2008-08-27 @ 15:07:06
URL: http://misskitten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0