DÖD!!!!

Usch börja min morgon kl 7 imorse genom att ta lavemang... urk blev helt död efter den omgången.. sov ända till kl 12:30 idag... frös o huttra o hade skit ont i magen... urk.. o så ska man ta en omgång till kl 19 ikväll... FYYYY FAN säger jag bara... men men ska ju röntga tarmen imorrn så gör det ju för min egen skull för dom ska få reda på vad som är fel där inne... Hoppas dom hittar något, men samtidigt inte... bra om dom hittar något för då kan man ju få hjälp!!

Samtidigt med allt det jag nyss skrev om så är jag förkyld o nysser typ hela tiden, mega ont i halsen o känner mej som en jävla snorklump... urk... hoppas verkligen inte "my love" kommer idag till mej!!!! Han kan komma på Onsdag, för då mår jag nog bättre hoppas jag!!

Nää nu ska jag o mamma gå o äta glass.. jag får inget äta, men får iaf äta isglass o dricka läsk hihi m.m då *mums*
 
Puss puss

Kommentarer
Postat av: Katja

Lät inte som nån rolig morgon du:( Men som du skrev så är det för ditt bästa! Hoppas allt går bra imorgon..PUSS

2008-08-25 @ 14:39:26
URL: http://missbunny.blogg.se/
Postat av: Katja

jaa..visst har hon fått det! Det va väl nåt intressant på tvn precis när jag tog kortet..hahah..puss

2008-08-25 @ 19:10:53
URL: http://missbunny.blogg.se/
Postat av: Katja

jaa..de blir ju så när folk tar kort på en när man inte är redo;)

2008-08-25 @ 19:31:45
URL: http://missbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0