Börja träna....

Jaa idag ska jag börja träna på ett ställe som heter MåBra här istan, jag har dåliga muskler i min rygg därför får jag träna där... hoppas bara man blir bättre!!

Nu i 2 dagar har jag inte kunnat äta mkt mer än vatten eller äta o äta, men dricka iaf :P Jag känner nämligen av ett njursten anfall hela tiden *suck* så jag mår illa såfort jag stoppar något i munnen.. hoppas bara skiten bryter ut så man kan slippa må såhär :(

Idag kommer mamma hem från Helsingborg :D va jätte länge sen jag träffa henne nu, så idag ska vi umgås lite, gå till stan blanannat o kolla in linser till mej :D aaaa ni hörde rätt ÄNTLIGEN!!! Wiiiieee

Nähe nu ska jag fixa till mej lite.. ska vara på MåBra om 30 min o träffa min sjukgymnast T.

Puss puss


Kommentarer
Postat av: Katja

Va kul med linser, har du ju velat ha länge:) Hälsa mammsen! Puss

2008-08-05 @ 14:59:54
URL: http://missbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0