Besök mitt inatten...

Igår var jag sliten som sjutton efter mammas o mitt långa workoutpass :P först gick vi stavgång från mej till Maxi o hem igen såklart då, sen tog vi cyklarna till M-blommor där mamma köpte fina krukor med blommor, sen vidare ner till mormor & morfar, sen när vi kommit hem till mej så tog vi ytliggare en promenad på ca 30-40 min, sen hem o då va jag helt slut... men dagen sluta inte där... va tänkt o gå i sängs tidigt, men men så blev det inte, utan runt 12 tiden ca, kom M o hans bror S hit en sväng, jag skulle lära S o "ragga" på internet hehe men då han inte pratar svenska o min engelska eller hans inte är sådär mega bra så sluta det att S satt o översatte åt sej själv via google o jag o M satt o kolla på en knasig film hehe
men runt 2 så kom jag isäng iaf.... trött som faaaan!!!!

Idag va meningen jag skulle gått upp vid 9 för vi skulle på marken i skänninge, men blev att min bror väckte mej genom att ringa på dörren vid 10 (då vi skulle åkt) så jag fixa till mej snabbt o så kom mamma oxå som skulle med :) vakna med VÄRSTA sjuka ryggvärken, o den sitter i än.. :( suck... men jag ska ju till min sjukgymnast imorrn vid 10 tiden så tänkte han skulle få kika lite på ryggen o se om han kunde hjälpa mej.

mammas kompis kom ju med en idé om vad det kunde vara, o kanske det kan vara så... hon trodde att jag fått urinvägsinfektion som gått upp o satt sej i njurarna... men jag tycker det verkar lite konstigt, för det gör inte ont när jag sitter eller ligger ner, utan bara just när jag rör mej (går).. o trycker jag med händerna på det onda så gör det inte lika ont längre... men kan ju inte gå runt o trycka där ju hehe men hoppas det är över imorrn när jag vaknar så slipper jag värken där iaf!!

Nähe idag blir det iaf att sova tidigt, tänkte jag skulle hålla mej vaken o se Hell´s kitchen, har följt det sen det börja o vill gärna se alla avsnitt... men jag är sååå sjukt trött så det märks!!

Hoppas alla andra haft en toppen dag!!

PUSS PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0